Twilight MU Online Forum

Twilight MU Online Forum (http://forum.twilightmu.com/index.php)
-   Dutch (http://forum.twilightmu.com/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Vakantie dit jaar (http://forum.twilightmu.com/showthread.php?t=27205)

albsky 08-03-2009 05:21 AM

Vakantie dit jaar
 
Ello ello,
ik probeer weer wat leven in de brouwerij te brengen!
Waar gaan jullie dit jaar naartoe op vakantie!?
Ik ga weer naar een één ouder gezinnen camping in Frankrijk, vorig jaar beviel het mij en mijn vader ook.
Ik kan zoiets jullie allemaal aanraden, echt leuke activiteiten, hele dag door sporten enzo :P
Maar waar gaan jullie op vakantie, gewoon, leuk om te weten xd
Oh jah, en ik ga op voetbal kamp, een weekje, internationaal toernooi in Haarlem, tegen allemaal amerikanen enzo, en engelsen :P
PS. Volgend jaar ga ik Zuid-Afrika, mijn doel is om alle continenten in mijn leven te zien, dat wordt mijn 3e dan xd

sprbean 08-03-2009 05:48 AM

ik ga op kamp en doe een week mee aan vakantiebijbelclub :P.

Oja, en m'n ouders gaan waarschijnlijk nog een week weg, dus dan ben ik samen met Reinier thuis aant feeste :P.

albsky 08-03-2009 05:49 AM

oh jah,ik was nog vergeten te zeggen, ik ga op voetbal kamp, een weekje, internationaal toernooi in Haarlem, tegen allemaal amerikanen enzo, en engelsen :P

Judobreaker 09-03-2009 09:51 AM

Week kamp (kleintjes afbeulen enzo :P), week bijbelclub (net als marten) en misschien nog een week buitenland met een stel vrienden. ^^

albsky 12-03-2009 09:13 AM

hehe, das wel leuk :P
Wat is bijbelclub eigenlijk?
voetbalkamp in Haarlem is zooo wreed :P
Tenminste als je redelijk kan voetballen, anders word je bij vet slechte lui geplaatst :P

Reaper 12-03-2009 09:26 AM

vakantie? ik ga werken haha :P

nee ik heb tot nu toe geen vakantie bestemming :P last min ftw :p?

albsky 15-03-2009 03:51 AM

last minute is altijd chill, vet goedkope reis naar iets vet cools :P
Het 'kutte' is dat je niet echt kan voorbereiden op je reis, geen hotel etc :P

sprbean 15-03-2009 05:58 AM

Quote:

Originally Posted by albsky (Post 159799)
Wat is bijbelclub eigenlijk?:P

nou, er wordt dan bij ons in de buurt een grote tent neergezet, en elke ochtend kunnen dan de kinderen vanuit de omgeving komen voor een wat activiteiten (liedjes, werkje, verhaal, etc. etc.). Dat is tenminste het gedeelte waar wij aan mee doen :P (als leiding natuurlijk ^^).

MUnlimited 11-05-2009 01:45 PM

Lekker naar Shouwen-Duiveland... 6 weken bij m'n oma logeren. Noem het vaag, maar ik vind het heerlijk om op loopafstand van het strand te zijn, en weg van mijn ouders :)

Mijn vriendin woont daar ook, en ik heb doe daar vakantiewerk in de Albert Heijn.


Verder oefen ik voor het Skimfest, wat elk jaar in Augustus in Nieuw Haamstede is. Skimboarding ftw <3

sprbean 12-05-2009 03:09 PM

nice ^^.

Ik ga met een beetje geluk nog op vakantie naar duitsland met een paar vrienden.


All times are GMT -5. The time now is 11:06 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Copyright ©2006 - 2019 Twilight MU. All Rights Reserved